اجاره آپارتمان مبله در تهران - اجاره سوئیت در تهران - اجاره روزانه آپارتمان در تهران

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اجاره سوئیت مبله در تهران

تهران مبله متخصص اجاره سوئیت مبله در تهران بلوار فردوس می‌باشد. اجاره سوئیت مبله در تهران در منطقه بلوار فردوس با امکانات کامل و مبله در اختیار شما قرار می گیرد. واحد مبله واقع شده در بلوار فردوس دارای دو اتاق خواب میباشد. همچنین مساحت ۸۰ متر مربع را در اختیار شما قرار می دهد. این آپارتمان مبله از لحاظ رفت و آمد در مکان بسیار مناسبی در غرب شهر تهران قرار گرفته است.

اجاره سوئیت مبله در تهران اجاره آپارتمان مبله در تهران اجاره آپارتمان در تهران روزانه

غرب تهران به علت داشتن پاساژ ها و مناطق تفریحی بسیار زیاد می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. از مناطق نزدیک به بلوار فردوس میتوان به آریاشهر، اکباتان، ستارخان، خیابان پیامبر، پونک و باغ فیض اشاره کرد.
نزدیکی بلوار فردوس به مناطق مناسب و پر پتانسیل غرب شهر تهران باعث شده است. که بلوارفردوس به یکی از مناطق مهم شهر تهران تبدیل شود. از مناطق تفریحی می‌توان به سینما پردیس زندگی وهمچنین پاساژها ومناطق خرید و تفریحی صادقیه و خیابان ستارخان اشاره کرد.
با اجاره آپارتمان مبله درتهران واقع درمنطقه بلوار فردوس امکانات زیادی دراختیار شما قرارمی گیرد که این امکانات عبارتند از:



:: برچسب‌ها: اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره آپارتمان در تهران روزانه , اجاره سوئیت روزانه در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : چهار شنبه 17 آبان 1396

اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت

تجربه اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت پونک را درکنارما داشته باشید. تبحر مجموعه تهران مبله در اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت است. این واحد مبله عالی در منطقع پونک واقع شده است. وشرایط مناسبی را در اختیار شما شهروندان گرامی میگذارد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت اجاره آپارتمان مبله در تهران روزانه اجاره سوئیت مبله در تهران

منطقه پونک در قسمت غربی شهر تهران قرار دارد. وبه مناطق شمال غرب تهران نیز دسترسی مناسبی داد. نکته قابل توجه منطقه پونک دسترسی این منطقه به اماکن تفریحی، گردشگری و پاساژهای بسیاری است. ازجمله این پاساژها میتوان مرکز خرید تیراژه اشاره کرد. در داخل این پاساژ مجموعه تفریحی سرزمین عجایب نیز وجود دارد که سرگرمی کودکان را تامین کرده است. ازدیگراماکن تفریحی نزدیک به این واحد واقع درمنطقه پونک میتوان فرحزاد را نام برد.
با اجاره آپارتمان مبله در تهران شما به اتوبان اشرفی اصفهانی کاملا دسترسی دارید. این واحد مبله در منطقه پونک، از شمال به اتوبان هاشمی رفسنجانی و از جنوب به اتوبان همت منتهی میشود.
این آپارتمان مبله عالی درمنطقه پونک نزدیک تیراژه امکانات فوق العاده زیررا در اختیار شما شهروندان عزیز قرار می دهد:

 



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره آپارتمان در تهران روزانه , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره سوئیت روزانه در تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : شنبه 13 آبان 1396

اجاره آپارتمان مبله تهران

اجاره آپارتمان مبله تهران قیطریه با امکانات عالی را با مجموعه تهران مبله تجربه کنید. این سوئیت زیبا با امکانات عالی و لاکچری در منطقه قیطریه در شمال شهر تهران واقع شده است. این آپارتمان 90 متر بوده دارای دو اتاق خواب میباشد و سرویس عالی را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

اجاره آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه خانه در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت

این آپارتمان به علت واقع شدن در شمال شهر تهران به مناطق شمالی تهران دسترسی دارد. واز آب و هوای تمیز تر و بهتری برخوردار است.
مناطق مختلفی قابل دسترسی به اجاره آپارتمان مبله تهران در منطقه قیطریه است. از این مناطق می توان به خیابان شریعتی، بلوار صبا، بلوار کاوه و اتوبان صدر اشاره کرد. و همچنین قیطریه به مناطقی همچون تجریش و چیذر نیز دسترسی مناسبی دارد.
با اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه قیطریه شما می توانید از امکانات مناسب ذیل بهرمند شوید:

 



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت , اجاره آپارتمان در تهران روزانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : یک شنبه 7 آبان 1396

اجاره سوئیت روزانه در تهران

بهترین های اجاره سوئیت روزانه در تهران علامه جنوبی با بالاترین امتیازات برای شما آماده است.
اجاره سوئیت روزانه در تهران علامه جنوبی ، 2خوابه با 90 متر مربع مساحت می باشد.

اجاره سوئیت روزانه در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان در تهران روزانه

این واحد در منطقه سعادت آباد و خیابان علامه قرار دارد. همانطور که مشخص است دسترسی های منطقه سعادت آباد بسیار زیاد بوده که می‌تواند. از جهات مختلفی برای شما اهمیت ایجاد کند. از جمله دسترسی به اتوبان های مختلف. مثل اتوبان یادگار امام، اتوبان نیایش، اتوبان چمران. و خیابان سعادت آباد، خیابان سرو، خیابان پاکنژاد و خیابان دادمان.
از جمله دیگر دسترسی های این منطقه وجود مراکز خرید بسیار بزرگ و مختلف است. که می‌تواند انواع خریدهای شما را پوشش دهد. چه از لحاظ خریدهای روزمره، چه ازلحاظ خریدهای لوکس و چه از لحاظ خرید های میانی مثل پوشاک و غیره. فست فودها، کترینگ ها و رستوران های مختلفی نیز در این منطقه و مناطق مجاور وجود دارد. که می‌تواند بسیار برای شما این امکانات را در اختیار قرار دهد.
این واحد مبله در دسته اجاره سوئیت روزانه در تهران واقع در منطقه علامه جنوبی قرار دارد با وسایل زیر:



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره آپارتمان در تهران روزانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : شنبه 6 آبان 1396

اجاره آپارتمان در تهران روزانه

گروه تهران مبله متخصص در اجاره آپارتمان در تهران روزانه الهیه به صورت کوتاه مدت و بلند مدت.
امکان اجاره آپارتمان در تهران روزانه الهیه با مساحت 100 متر و دو خواب بصورت فول مبله در اختیار شماست.

اجاره آپارتمان در تهران روزانه - اجاره آپارتمان مبله در تهران - اجاره سوئیت مبله در تهران - اجاره سوئیت روزانه در تهران

الهیه واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس، از مناطق شمالی و معروف تهران است. که دسترسیهای فراوانی به منطقه ها و محله های زیادی دارد، و یکی از مناطقی است که اجاره آپارتمان در تهران روزانه در آن برقرار است. از جمله منطقه های نزدیک آن، زعفرانیه، جردن، تجریش و غیره می باشد. خیابان معروف فرشته نیز در این منطقه واقع شده است. از مراکز تفریحی نزدیک الهیه می‌توان به موزه سینما و پارک ملت اشاره کرد. همچنین الهیه با دسترسی به چهارراه پارک وی، به اتوبان چمران درمنطقه ولنجک و سالن اجلاس سران نیزدسترسی مناسبی دارد. به لحاظ خریدهای لوکس یا خریدهای روزمره در این منطقه سهولت خاصی خواهید داشت. همچنین باتوجه به نزدیکی الهیه به میدان تجریش شما به راحتی به مناطق کوهپایه ای نیز رفت وآمد خواهید داشت.
اجاره آپارتمان در تهران روزانه الهیه شامل وسایل خدماتی زیر است:



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره روزانه خانه در تهران , اجاره آپارتمان مبله , اجاره سوئیت روزانه در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : چهار شنبه 3 آبان 1396

اجاره روزانه خانه در تهران

واحدهای تهران مبله با اجاره روزانه خانه در تهران فرشته و دیگر واحدهای سراسر تهران شناخته می شود.
اجاره روزانه خانه در تهران فرشته با 55 متر مربع مساحت و 1 خواب. تمامی وسایل و امکانات مورد نیاز اجاره آپارتمان مبله در تهران را در این واحد تجربه خواهید کرد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران اجاره روزانه خانه در تهران اجاره آپارتمان در تهران روزانه اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت

فرشته از مناطق خیلی قدمت دار و قدیمی شهر تهران است که اکنون نیز جزو گرانترین ومعروفترین مناطق شهر میباشد. منطقه‌ای در شمال تهران و مناطق کوهپایه‌ای که به خیابان ولیعصر عجل الله تعالی فرجه و شریف دسترسی دارد. منطقه ای مجاور الهیه که در کشور عزیزمان جزو معروف ترین خیابان‌ها می باشد. این منطقه معروف است به داشتن ساختمانهای زیبا، خیابانهای پر رفت و آمد، پاساژهای بزرگ، مغازه های برند و لوکس. علاوه بر این نکات، شما با دسترسی به اتوبان مدرس، خیابان ولیعصرعج و اتوبان چمران به راحتی می توانید. به تمامی نقاط تهران دسترسی داشته باشید.
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران با تمامی وسایل و امکانات زیر آماده است:



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره آپارتمان در تهران روزانه , اجاره روزانه خانه در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : سه شنبه 2 آبان 1396

اجاره آپارتمان مبله

تهران مبله آماده اجاره آپارتمان مبله قلهک واقع در شمال تهران می باشد. با اجاره آپارتمان مبله در تهران با 2 خواب و 85 متر مساحت فرصتی استثنایی را تجربه کنید.
یکی از مناطق قدیمی و معروف شهر تهران واقع در اواسط خیابان شریعتی، منطقه قلهک است. قلهک یا "قله اک" از دیرباز به این دلیل به این نام نامیده شده است. که جزء مناطق مرتفع و خوش آب و هوای تهران بوده. اکنون نیز قلهک همچنان هوای بسیار خوب و منطقه ای بسیار مناسب برای سکونت است. قلهک به مناطق بسیاری از جمله یخچال، خیابان شریعتی، پاسداران، اختیاریه، چیذر و غیره و راه دارد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران - اجاره سوئیت روزانه در تهران - اجاره آپارتمان در تهران روزانه
از مراکز زیارتی سیاحتی نزدیک آن میتوان به امامزاده اسماعیل و علی اکبر علیهم ا السلام، سینما فرهنگ و سینماگالری یخچال اشاره نمود.
اجاره آپارتمان مبله قلهک شامل وسایل خدماتی زیر است:



:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره روزانه خانه در تهران , اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : دو شنبه 1 آبان 1396

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی